Stichting Pandora

De Pandora-structuur is toegewijd aan iedereen die emotionele problemen heeft of heeft gehad. De ervaringen van mensen zelf vormen de basis voor al haar handelen. Pandora Foundation is een onafhankelijke organisatie en ontvangt ook geen enkele vorm van subsidie ​​of sponsorgeld van de farmaceutische sector.

Pandora-educatie in de jaren 70

Let op: Met ingang van 1 februari 2010 worden alle door vrijwilligers uitgevoerde Pandora-activiteiten, bestaande uit alle vrijwilligers uit ervaring, zeker overgedragen aan Stichting Cliëntenvereniging-Stemparticipatie. Het baart de Pandora-helpdesk, de Pandora Clinical Depression Line, de Pandora-details zorgen. … en vond je het leuk?” en het Pandora Online-forum. De belgegevens van deze diensten zijn op deze site eigenlijk al aangepast.
Per dezelfde datum zijn de arbeidsovereenkomsten van de beroepskrachten ontbonden en is de werkplaats gesloten. Deze website blijft voorlopig zeker in de lucht.

Hiermee komt een einde aan de bijzondere werkwijze van de Pandora Foundation: het integreren van ervaringscompetentie, expertise en verbeeldingskracht. Juist door deze combinatie had Pandora Foundation het vermogen om de essentiële rol van ‘luis in de vacht’ vanuit techniek op onafhankelijke wijze te vervullen.

Webshop logo U kunt nog steeds artikelen kopen & downloaden, zoals verkoopbrochures, posters, films en ook diverse andere detailproducten.