Bestellen

Met onderstaand bestelformulier kunt u verschillende info producten uit de Pandora Structuur aanschaffen, zoals educatief materiaal, brochures, boeken, kaarten, video’s en ook workshops. U kunt ook informatie krijgen over het aanbod bij de Pandora-structuur.

Vermeld steeds het bedrag achter wat u wilt kopen. Je krijgt een bestelling van ongeveer een euro zeker helemaal gratis. Hiermee kunt u een of meerdere verkoopbrochures of folders krijgen, samen met de items die al helemaal gratis zijn. De genoemde kosten voor de producten zijn inclusief bezorgkosten.

Verscheidenheid aan

• verkoopbrochures
  • Details map Pandora Foundation
  • Details over de producten en oplossingen van de Pandora Foundation gratis
  • Ooit naar een haan geluisterd die beweerde dat het een makkie was?
  • Wat schetst u uw geestesziekte bij het zoeken naar en behouden van een baan? Nog meer informatie. € 0,50.

De WIA-evaluatie.

Informatie over wat u kunt verwachten en begeleiding over wat u zelf kunt doen, waaronder de planning van de WIA-evaluatie. U kunt de brochure ook downloaden. EUR 2,00.

Let jij wel eens op in je eentje?

Over wat (niet) te doen bij emotionele problemen. U kunt dit pamflet ook downloaden. € 0,35.

• Als u onder dwang wordt toegelaten tot een.
  • Psychiatrisch ziekenhuis.
  • Bezoek deze site voor meer details.
  • Gegevens voor patiënten Ned-Eng EUR 1,00.
  • Informatie voor powering gains with deca klanten Nederlands Arabisch EUR 1,00.
  • Details voor particulieren Nederlands-Turks EUR 1,00.
  • publicaties.
  • Maria Holman. Songtekst.

Pandora pamflet ter nagedachtenis aan Marijke Holleman met al haar uitgebrachte berichten (2002-2007).

Marijke Holleman werkte als gastdocent door ervaring, vrijwillige gegevenspolitieagent en tevens als helpdeskmedewerker voor Stichting Pandora. Ook was zij lid van het inhoudelijk bestuur van de Mental Health Month-to-month (MGv). Ga hierheen voor aanvullende informatie.

Focus to Anna, 40 jaar beeldvormende psychiatrie en ook de samenleving.

Pandora jubileumuitgave van Claudia Linders, met daarin een dvd van de film ‘Child of the Sun’ van René van Nie. Ga hierheen voor meer informatie.

Berichten van het kweeklaboratorium.

Wat betreft ervaringen met depressie en ook antidepressiva. Bezoek deze site voor meer informatie.

Zelfzorgpublicatie: Depressie.

Het Self-Care Book Depressie is gemaakt voor mensen met klinische depressie en hun atmosfeer. Het is bedoeld om hen te ondersteunen bij het overwinnen van de depressie. Het zelfzorgboek is zowel een campagne van de Pandora Foundation als van de Septemberstructuur. Klik op deze link voor meer informatie. € 19,50.

• Educatief product.
  • Wie dit leest is gek.
  • Conventioneel pakket van vijftien studentenbrochures en één docentenhandleiding. Meer details. 10,50 euro.
  • Gek.

Basisplan van 10 studentenbrochures, één docentenhandleiding, één vel met project- en vakkaarten en tien studentenpamfletten Wie dit leest, is gek (bronproduct). Nog meer details.