Brochures

Een korte beschrijving van de inhoud van diverse brochures, die u bij Stichting Pandora kunt bestellen.

Informatiedocumenten

10 informatiedocumenten die u kunt downloaden over: behandelingen, instellingen, gedwongen opname, rechtspositie, klachten en medicijnen.

Literatuurlijsten

Een overzicht van de literatuurlijsten over diverse onderwerpen, die u bij Stichting Pandora kunt bestellen of downloaden.

Onderwijsmateriaal Wie dit leest is gek

Een leerlingenboekje met docentenhandleiding, over (het hebben van) psychische problemen.

Berichten uit het laboratorium van de samenleving

Over ervaringen met depressie en antidepressiva.

Zelfzorgboek Depressie

Het zelfzorgboek geeft informatie over depressie, de gevolgen van depressie voor het dagelijks leven en hoe hiermee kan worden omgegaan.

Knipselkrant Psychiatrie en Maatschappij

Informatie over het abonnement op de Knipselkrant.

PandoraNieuws

Informatie over de elektronische nieuwsbrief van Stichting Pandora.

Filmdocumentaires

Er zijn vijf documentaire films over het leven met psychische problemen beschikbaar. De films zijn te huur en te koop.

Affiches en stickers

Informatie over de affiches en stickers die u bij Stichting Pandora kunt bestellen.